به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج سرپرست این مرکز آموزشی درمانی در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ماما را تبریک گفت. درپیام دکتر سعید عباسی آمده است:
بسمه تعالی
15 اردیبهشت،روز جهانی ماما، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاشها، تعهد و مهربانی یکی از شریف ترین و حیاتی ترین ارکان نظام سلامت است. ماماهای فرهیخته و فداکاری که در حساس تزین لحظات زندگی انسانها ، همراه و آرام بخش و حامی مادران و نوزادان هستند. اینجانب با افتخار ، این روز ارزشمند و خجسته را به تمامی ماماهای گرانقدر این مرکز آموزشی درمانی تبریک عرض نموده و از زحمات خالصانه و بی وقفه شما عزیزان در حفظ سلامت مادران، نوزادان و نقش آفرینی موثر در ارتقای سلامت جامعه صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال بهروزی، سلامتی و توفیق روز افزون برای شما مسئلت دارم.
دکتر سعید عباسی
سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام سجاد(ع) یاسوج
